
اعتبار
شرکت های غذایی ناخواسته بیش از 90 معاملات مراقبت فعلی در بهترین ورزش های انگلستان در میان نگرانی های روزافزون در مورد تأثیر آنها بر سلامت عمومی ، که تحقیقات منتشر شده توسط منتشر شده است BMJبشر
علائم تجاری از جمله Cadbury ، Pepsi ، KP Snacks ، Walkers ، Kelogg’s ، Red Bull و Monster از جمله کسانی هستند که با ستاره های ورزشی ، تیم های سفر بالاتر یا اجساد رسمی داور مشارکت مداوم دارند.
آنها شامل معاملات با ستاره های اصلی فوتبال برای مردان و زنان ، کول پالمر ، بوکائیو ساکا ، ویلیامسون ، لورن جیمز ، کاپیتان کاپیتان کریکت بن ، آل -داراج تامیدکوک و فرمول 1 راننده لاندو نوریس است.
این نتایج در میان مسابقات قهرمانی فوتبال در خانمهای 2025 در سوئیس ، با مخاطبان مورد انتظار 500 میلیون نفر در سراسر جهان انجام می شود. در میان حامیان رسمی فقط به عنوان حمل و نقل ، و هلمن و پپسیكو – مارک هایی که به طور برجسته در پانل های LED در کنار استادیوم ها و در پس زمینه مصاحبه در کنفرانس های مطبوعاتی ظاهر می شوند ، می خورند.
در حالی که صنایع غذایی دارای سابقه طولانی در حمایت از ورزش است ، کارشناسان می گویند که تبلیغات بیش از هر زمان دیگری “گسترده” و “برجسته” شده است ، و اکنون با کمپین های بازاریابی دیجیتالی عظیم در دوره قبل از وقایع و مارک هایی که می توانند طرفداران را از طریق رسانه های اجتماعی از ستاره های ورزشی هدف قرار دهند.
بث برادچو ، مدیر سیاست و تماس با Food Active ، بخشی از گروه بهداشت عمومی برای بهداشت عمومی می گوید: “این بسیار مهم است زیرا آنها کودک هستند. برخی از این ستاره های ورزشی و فوتبال ، ستارگان راگبی … بت های کودکان هستند.”
در ژانویه سال 2026 ، دولت قرار است قبل از قایق تلویزیونی ساعت 9 بعد از ظهر ، قانون را برای تبلیغات مربوط به محصولات زیاد چربی ، نمک یا شکر (HFSS) منع کند ، اما این لیست دوباره دیر شده و به دلیل فشار صنعت مواد غذایی.
BMJنتایج حزب کارگر و GP Simon Opher ، که یک سؤال پارلمانی را برای پرسیدن از وزیر بهداشت مطرح کرده است ، توضیح می دهد “آیا وی قصد دارد پیشنهادات قانونگذاری را برای ممنوعیت رویدادهای ورزشی توسط مارک های ناسالم ارائه دهد” آیا وی قصد دارد پیشنهادات قانونی را برای ممنوعیت وقایع ورزشی توسط مارک های ناپایدار ارائه دهد. “
دولت پاسخ داده است زیرا “برنامه های فعلی برای ممنوعیت مراقبت های ورزشی ورزشی از طریق مارک های غذایی مرتبط با محصولات غذایی یا نوشیدنی های سالم کمتر یا ممنوعیت تبلیغات محصولات غذایی یا نوشیدنی های کمتر سالم در مناسبت های ورزشی ندارد.”
وی افزود: ما همچنان شواهد اثرات کودکان را با تبلیغات محصولات غذایی یا نوشیدنی های کمتر سالم مرور می کنیم و مکانی برای روش های بیشتر را در نظر خواهیم گرفت. “
BMJ این تحقیقات همچنین نشان می دهد که تا چه اندازه معاملات مراقبت های ورزشی به این مقررات جدید منتقل می شود ، و این امکان را می دهد که محصولات ناسالم در طول روز در تلویزیون ظاهر شوند ، از جمله Hula Hoops روی پیراهن های کریک در انگلیس ، شعارهای ردبول در کنار زمین های فوتبال ، و Kit Kat Brand در کنار آهنگ های مسابقه فرمول 1.
کارشناسان می گویند مراقبت های ورزشی با استفاده از محصولات آنها با استفاده از محصولات خود “تأثیر هاله های بهداشتی” را به نظر می رسد که قابل قبول تر و مضر تر برای مصرف کنندگان باشد. این تحقیق ، که نشان می دهد نظرات کودکان از مارک های ناسالم را بهبود می بخشد.
Bradcheo از Food Active می گوید: “این بازیکنان در اوج مطلق در وضعیت جسمی قرار دارند و متأسفانه تبلیغاتی هستند که به طور کلی در وعده های غذایی ورزشکار ظاهر نمی شوند.”
برخی از کارشناسان بهداشت عمومی به دلیل میزان قرار گرفتن در معرض مارک ها و تأثیر احتمالی سلامت کودکان ، خواستار ممنوعیت مراقبت از ورزش برای ورزش هستند.
رابین ایرلند در دانشکده بهداشت و رفاه در دانشگاه گلاسکو می گوید: “ما به برخی اخلاق و اخلاق در مورد انواع محصولاتی که به ورزش پیوند می دهیم نیاز داریم.”
“ما نباید به مارک های غذایی اجازه دهیم که از ورزش برای تقویت مصرف محصولات ناسالم آن برای جوانان استفاده کنند. آنها باید به سادگی ممنوع باشند.”
اطلاعات بیشتر:
وعده های غذایی ناخواسته “از سازماندهی تبلیغات” با Sporting در پادشاهی عالی انگلستان ، جلوگیری کنید. BMJ (2025). doi: 10.1136/bmj.r1363
مقدمه ای از مجله پزشکی انگلیس
نقل قول: غذای آشغال “از سازماندهی اعلامیه” با مراقبت های ورزشی در پادشاهی عالی انگلستان (2025 ، 9 ژوئیه) خودداری کنید.
این سند منوط به حق چاپ است. صرف نظر از هرگونه معامله عادلانه به منظور مطالعه یا تحقیقات خصوصی ، هیچ بخشی از مجوز کتبی قابل بازتولید نیست. محتوا فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است.
منبع: https://medicalxpress.com/news/2025-07-junk-food-advertising-uk-sports.html